Noapte bună



Ora 23:52 ..telefonul vibreaza vag...imi trimite un msg aiurea:"mam imbatat"..si incep eu..fuck..cacat..iar e megavarza..beat iar...o fi cu masina?well...copil inteligent..sper sa nu il puna mama drecu sa vina la mine...N-aveam chef..ii trimit un msg esti inteligent..ma ia in genu' lasa-ma sa ma relaxez ..sa uit tot...dupa ma injura...ma enerva la culme..doa ca prefer sa ii rasp cu "mi-e somn..noapte buna..."imi zice iar de tipii astia..de ce sa ma obosesc sa-i reexplic ca imi sunt prieteni..da-te-n plm...daca vede ca nu ii raspund la provocari se ener si mai tare..incepe cu mami..ma abtin...sper sa imi ofere cnv curajul de al parasi...ce e intre noi ...numai iubire n'or fi..imi trimite un msg :"te iubesc tu nu?"..mă ti-e rau?lasa-ma in pula mea...ma bag la somn..ma asteapta o sticla si crissu' meu(motanu');)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu