:)




helău bitch:))da bre sunt Pucca...a drecu...iar ti-e rău mă..nu ma inghiti,nu incapi si tot meniul...mi se rupe,mă piş pe voi..ete pula ,vorbeste lumea..Unii imi spun Pucca :),altcineva imi spune printesa mea :),cineva ma numeste ingeras :),cativa imi spun Diavolito :),mai multi ma striga blondo, :) :),insa in buletin raman tot Both Larisa Georgiana :) :)a drecu nume..da fată prima chestiune care retine trebuie tu este ca-mi detest numele as' de pitzi:))))....let see...NU-mi zice te inteleg păpuşa sau chestii in genu'....urasc persoanele care gandesc si simt pt me?frate traiesti in locul meu sau ce pula mea?vezi-ti de viata ta si de curva ta si de ma-ta si de fii-tu si de sor-ta si de cucu tau....Daca socializam 2 minute,2 zile....paana mea cat o fi...doar n-ai pretentia sa te numesc prieten?:))))=)))..mă fată esti ok?pe bune:))))astia asa...cum sa ma adresez..trecatorii...ii incadrez la grupul "cunostinte"...nu-mi tine morala gen:fată,auyi mă tu veyi cum vb eşti?copchilule eu nu-s ma-ta sa-mi cenzurez in fata ta limbajul:))chestii stupide..categorii cu ce /nu imi place...:-?...apreciez un suc coca cola ..rece..indeed ..la momentul potrivit...:))soarele ....iarna..ploile scurte de vara..foarte scurte..ca ma deprima ploaia si o dau in emo..firicelele de iarba verzi..ne place verde ,verde..cui nu-i place verdele?...verdele e paradis...ce e bun bun si e verde verde si face niste tigari a drecu....?:))..voma e verde..sticla de la berea mea fav. e verde..iarba e verde ..voma e si ea verde:))..Iubesc arta.....tot ce se rezuma la artă..ma..nu arta aia numita de toti pustanii....Iubesc fotografia,literatura,poezia,dansul,desenul....Sunt fascinata de parcour,bmx klumea,sk8**....iubesc culoare roz.....oja roz ..gen barbie..:">...pozele artistice..de calitate....nu credeam vreodata ca o sa ador fotografia in halu' asta....rasul colorat..zuza mea stie...iubesc vacantele lungi...cea de vara.....bronzul al perfec...cluburile...animatoarele/animatorii..ador corpurile alea care vibreaza unse cu uleiuri si pline de paiete<3...minimalul-marea mea iubire<3...unghiile cu gel...bebeii...:xsunt fashionista si am simtul bunului gust..deci urasc persoanele imbracate de tot kkt-ul care n-au pic de creativitate si se fut la imprimanta ..urasc taranii...si aici nu ma refer la persoanele care locuiesc la tara...dăăăăă....la aia care iti starnesc sila si-ti vine sa-ti futi palme cand faci o privire de ansamblu asupra limbajului si stilului cocalaristic...urasc fetele neingrijita..care arata jalnic si au un vocabular care nu-ti permite sa iesi nici pan la colt..baga la cap..poti sa fii frumoasa atata timp cat nu esti ingrijita si nu ai putin stil si ceva la mansarda ca ti-e fix vreju'.....ador Craciunul...pt mine e atat de pur si sfant..n-am cuvinte...neah nu ca ma dau pe usa de biserica...:D..="p~o iubesc pe Madalina Muresan .....iubesc canalul euforia tv:">...sunt emisiuni chiar foarte tari acolo..funky" senzatie="p..iubesc ca dupa o cearta cu iubitul  ,acesta sa cedeze in favoarea mea..:">sou suit ...ma relaxeaza ceaiurile ..baile fierbinti...gelurile de dus cu arome exotice .....mirosurile dulci  ucariile mari de plush pastrate cu grija de la varste fragede.fructele proaspete..un Danone Frutisima gigant de capsuni ,desigur..un Mcflurry de la Mcdonalds i'm lovein' it lalalla\:D/.soft chewing gum with apples flavour.,fluturashii in stomac,trandafirii,papadiile,parul crets,pink,5 minute in plus dimineata,m3 cu muzica preferata,pers. dulci,norii ciudati,o chitara ,10 beri,si cativa prieteni adevarati pe o plaja uitata,vama veche,soarele,laptopul,atw,desenele animate,McFluy,serbetelele,senvisul cald,gloss-ul ruoz,milkshake'ul si inghetata McFlurry de la Mc<3,un rummy la orice ora,bezelele facute acasa,toate episoadele din VIATA CU LOUIE<3,momentele in care poti sa stresezi pe cineva cu ceea ce e important pentru tine,jeansii cum numai eu am,momentele in care toti te sustin,oglindddaaaa:Dsi da,si da,nu sufar>:P,budinca de cioco,fara "crusta" vorba dianei:]]masinile luxoase care te lasa "O_oblink-blink"..certurile interminabile cu colegii,din motive diverse,dupa care sa realizam cat de prosti am fost si cum ne-am pierdut vremea...rasul din tot sufletul.....o melodie de suflet,care sa-ti provace un feeling aparte si sa vrei sa o asculti again&again..clamele de par trendy -flendy...cerceii ciudati....cand ma trezesc cu chrissu "torcand" ca un motor diesel peste mine.:]]...aglomeratia<3,vantul....craciunul>...ochii mari.....bronzul perfect.offcurse,vantul care desii imi incurca parul,e eee placut:">:X,momentele in care Vio e nedumerita si trebuie sa o ajut:]]se intampla cam des:]]dar prietenii stiu de ce:X:X:X...bereaaaa:x<3,sa ma rad ca o tapmpla la ora de mate,deh mi se pare araba,iar arabii nu-mi plac sunt curvari,huhh,hush -hush[-( :">,cand vine momentul s-o pensez pe Vio draga de ea e atat de :o3si se smiorcaie si eu x-(hy mai ca am rabdare:">.lotiunile hidratante cu mirosuri care te duc departe:">:x....."sou suit"...pepenele rece...placa mea indispensabila si ruoz,care e stricata:[,dar care ramane mi fav.:">:]].....rasul ironic..mesajele matinale..diminetile in care realizezi ca te-ai trezit ca un tembel la ora 5 de dragu' un dobitoc ca Joker:]]]dobitoc sau nu,tot il ador dragu' de el.......cine ma mai face sa rad povestindu-mi cum a cazut cu rolele-n canal,daca nu el?:]]]] Alexel dupa ce l-au prostit astia si i-au pus mancarica pt pisici in loc de cereale,in lapte:]]]]]]]uof dragu' de el....subiec de ras saptamani la ras.....momentele de reculegere alaturi de cei dragi....plansul "fals"..doar eu pot\:D/:]]]in urma caruia obtii ce vrei:">;;)shhhht:D......gama de poduse nivea,samponul Loreal Paris Elseve ,netezire intensa ,crem a 2 in 1 care imi lasa parul asa drept [love]este incredibil de truuu.tigarile de fitza:"> vogue kiss fresh apple,care in mod lamentabil nu se gasesc in RomaniaX-([in prea putine locuri,neaccesibile mie]...Dar deh ,de aceea am eu cel my tale BLOtacel Alexel el el,pe care il adol,si cale este my fav.,gorgeous,mirific....<3melodiile>..gara....calatoriile interminabile cu trenul.:X..acea briza:x....netlog-ul:-"..semintele.:O3...bunicii:]]:X..puiul de om,cand vrea in brate si moare de somn ...scrisul alfanumeric,alternante mari si mici....culoare roz...oja ciudata...designer-ul Catalin Botezatu,<3fashion,make-up-ul plin de originalitate..buddypoint-ing....bmw 730 D,evenimetele mondene,cocktail-ul pink lady and gold passion:">..graffiti..parckour..sk8..bmx..Documantarele stiintifice,despre animale...rochiile vaporoase,accesoriile blink-blink,animalele care te iubesc neconditionat,vansiiiiiiiiiii,bugzbunnyz,music,cyd,gumitzele,acadelele...dintii perfectii,aromele mereu noi...aerul proaspat,iarnaaa,frunzele perfect maronii ..un privilegiu adus de toamna..pot sa o tin asa la nesfarsit....sunt multe lucruri care imi plac sau care-mi lipsesc....imi e dor chiar si de vechea eu...desi n-am vb foarte mult despre mine....sunt o persoane rece...doar ca sunt asa pt ca am dat peste prea multi prosti..cred ca am mai zis..urasc persoanele emo..si pe mine m-a futut viata ,si am simtit ca ma prabusesc mi s-a zi ca n-o sa pot..e uite ca sunt aici si inca pot.imi iubesc episoadele din VIATA CU LOUIE....sunt o persoane irascibila,impulsiva ,rece, :) imposibila, :)complexa, :) imatura,dar prea matura, :) sceptica, :) aroganta, :) fitzoasa, :) cretina, :) intoleranta, :) al naibii de indrazneata, :) orgolioasa, :) vorbareata, :) vulgara, :) pasiva, :) obositoare, :) pierde`vara..., :)dar macar nu sunt atat de stearsa  incat sa copiez tot ce vad de la altii..sa imit pe pana mea cn stie...ma cred suficient de creativa si originala incat sa fiu eu...fata asta pe care n-o inghititi...:))) 

:)Pastila "pukka botoasa" :) ,trateaza instantaneu plictiseala :),melancolia,tristetea si frustrarea si alte forme de stress :) !If you Wanna Take this pills come on here,the pills won't have any effect :)! Nu exista efecte secundare,sau adverse :)......pastilele se gasesc aici. :)...la orice ora! :)[P.S:asta or' sa fie sing meu blog colorat..cred....l-am ales asa 'caz asa estem si eu nenica:">]
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu