Curva mea-FICTIUNE-Minti murdare


".... O stiti de mult si o vedeti mereu prin cartier
"Domnisoara care-n fiecare seara are alt sofer
Soi de actrita ce joaca-n mintea tuturor
Face-n secret ca e vre-un soi de diva
Dar nici n-ai putea s-o vezi in alta perspectiva"....


-Ce faci tipo?
-Vorbesc cu tine.....sau cel putin aşa cred
-Vorbeşti cu tine...........
-Helăuuu tipo...ce'ti e?..unde ti-e gândul....
-La el......şi la ei....
-Îl iubeşti....ştiu......îmi place când eşti nedumerită....
-Nu sunt.....ştiu că-l iubesc...dar...............
-Ce dar?să n-aud
-de ce mă gândesc la alţii ?...de ce vreau altceva?
-pt că aşa suntem noi femeile....întodeauna vrem altceva..avem pretenţii...îl aşteptăm pe Fat-Frumos sa ne aducă luna de pe cer,deşi nu e în stoc...iar după ce realizăm cu nu mai apare....căutăm vinovaţi..îl găsim pe destin...plângem...şi iată ..am lăsat să ne scape o iubire adevărată...nu tipo?
-Eu il vreau pe Fat-Frumos,dar intr-un Bmw alb....vreau să mă răsfeţe...să fiu prinţesa lui...îi ofer nopţi albe..pasiune...îl domin...nu-l las pân' nu se termină....îl fac să se simtă bărbat...Curva din mine tânjeşte după el...
-Nu mai eşti pisi sexx şi rău...eşti o felină...mersul tău...tânjeşti după portofel şi conturi grase ...nu după el...Curva ta sunt eu...mă vrei sadică...vrei să domin...dacă fraierul plăteşte înainte să ma aiba-n pat..fac crimă....
Tipo dar să nu-l uiţi pe-al tău iubit....te rog....si sa nu iti pierzi innocenta..
 Tipo m-auzi?
-Dorm
-Mă vezi?
-Te-aud
-Mă crezi?
-Te văd...
-Aşa-i?
-Da,dorm.


Cum suntem noi femeile....................
"toate vrea bani si iar bani...iţi toacă capul,si după găsesc alt fraier..si alt fraier..si tot asa...dă-le drecu' de curve"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu