Leapsa
Sunt :


Un copil matur si incapatanat

As vrea :


Sa fiu eu,dar nu aici ,nu asa,asemenea mintii mele  bolnave  care viseaza

Pastrez :

Inocenta

Mi-as fi dorit :

Sa pastrez ura

Nu imi place :

Ploaia

Ma tem :

Sa nu pot sa depasesc

Aud:

Minciuni

Vad :

Oameni care se sfasaie intre ei plini de ura,hapsani si lacomi

Imi pare rau :

Ca sunt aici

Imi place :

Ciocolata.

Nu sunt :

Dulce.

Dansez :

Oriunde..ador dansul

Cant :

Starea mea de spirit

Niciodata :

Nu plang si nu sufar pt nepasarea celorlalti

Rar :

Plang

Des :

Rad(mereu rad)
Plang :

In ascuns

Rad:

Mereu

Nu imi place de mine pentru ca :

Nu pot sa urasc

Imi place de mine pentru ca:

ar suna a lauda

Sunt confuza :


Cand ma gandesc la viitor

Am nevoie de :

Intelepciune.

Ar trebui:

Sa imi pese in unele cazuri

Scriu asta :

Pentru ca POT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu