Mamă


.

                                                                            MAMI

 -iartă-mă pt că nu sunt de pus in rama
 -iartă-mă că nu sunt o eleva eminentă
 -iartă-mă că nu te urmez,că nu sunt ca şi tine
 - iartă-mă că ţi-am cauzat aşa multe probleme
 -iartă-mă că nu apreciez tot ce faci pentru mine
 -iartă-mă că nu pot fi ca şi tine
 -iartă-mă că persoana pe care o iubesc nu e ceea ce vrei tu
 -iartă-mă că te-am minţit atât
 -iartă-mă ca n-am indrăznit niciodată sa îţi zic cât te apreciez
 -iartă-mă că datorita mie nu eşti fericită
 -iartă-mă că nu pot sa te ajut
 -iartă-mă că nu ţi-am mai zis de mai bine de un an că te iubesc 
 -iartă-mă că nu poţi să vezi asta
 -iartă-mă că nu mă iert pentru că ştiu că nu merit să mă ierţi;
TE IUBESC

Pink Floyd - Mother
Asculta mai multe audio Muzica




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu