XXL

Mereu am fost foarte explicita si am incercat sa scriu aceste banale bloguri doar atunci cand placile tectonice ale sufletului au acumulat tensiunea care a cauzat "cutremure" dramatice si eruptii "vulcanice" sau atunci cand am simtit fericirea in fiecare por ,aceasta alergandu-mi prin vene in asa fel in cat in coltul ochiului a mai "crescut" o lacrima..de bucurie ..desigur ,alegand acesta cale pt a ma elibera.Tema pe care o voi dezbate astazi v-a fi :"oamenii"..or' sa va-ntrebati de ce acesta tema,sau ce m-a facut s-o aleg.bai incep sa ma tampesc de tot.Dupa ce astepti 15 ani,mai realizezi ca mai ai de asteptat inca 3 pentru a putea fi fericit,in urma calcului rezulta 18 ani de dezamagiri,reprosuri,frustrari,caderi,oameni ipocriti,prieteni virtuali si tot ceea ce poa' sa fie mai rau....partea buna e ca am lasat partea aceea care urmeaza dupa cei 18 ani,prin reducerea la absurd ca atunci o sa-mi fie bine...Pana acum am 172 de pieteni virtuali,toti "praf" ,nemeritandu-si dreptul in categoria "prieteni"....majoritatea sustin ca le pasa,dar ei nu stiu ca noaptea trecuta n-am dormit acasa[nu era cu intentie acesta rima,nu tin sa impresionez]....Dupa,vine a doua categorie ...cu stima si respect vorbesc despre dragii mei "parinti si rude"...bai sa-mi explice si mie cine cum drecu' poti sa te autodenumesti "parinte" cand n-ai nici cel mai mic drept..pt ca in fond nu-ti pasa..si nu iti indeplinesti rolul..scumpa mea "mama" nu uita niciodata sa-mi reamintesca ca-s toata ca tati[daca credeti ca se refera la partile bune,va-nselati],iar daca credeti ca e usor sa auzi atunci cand bagi mancarea-n gura :"esti ca si tac'tu",in loc de :"pofta buna",iar va inselati.da mai e placut sa vezi ca lu ma-ta-i pasa mai mult de celulita ,decat de tine...sau sa-l suni pe tac'tu si sa-ti zica:"vrei bani,bine fato iti trimit zi cati vrei ca acu' am treaba?!" [curva de aseara n-a plecat ,asta fiindu-i treaba],desi tu vroiai altceva..sa ii vezi pe toti ai tai cum incearca  in disperare sa te desparta de persoana pe care o iubesti,dupa cum imi zice mami plina de orgoliu:"acesta nu se inalta la statutul nostru social"[care statut frate?:))bunicu-mio e foarte inteligent,mereu imi reaminteste ca n-o sa pot..o sa raman o pierde-vara.bai in viata asta totul se rezuma la bani?criticile celorlalti le-am depastit,si acestea desigur.Bai cum e sa imparti cu o persoana tot,sa tii la ea enorm ,sa o numesti sor`ta si sa te futa,iesind cu prietenu-to de mana cik:"sa vedem daca o sa barfeasca sanda ",stiti cum e?vorbim pe privat, va zic eu.99% dintre persoanele care iti sunt in preajma sunt lighione.sa-i fut in gura m-au criticat mereu pentr-un kkt..ramane un procent ,ocupat de persoanele carora le pasa..bai sa vezi ca niste persoane care nu sunt sange din sangele tau,dar care fac orice..care iti dau afectiunea aia,in speranta ca n-o sa traiti in lipsa afectiunii si sa ajunge-ti la randul vostru asa..care te suna si iti reamintesc ca sunt langa tine si ca trebuie sa lupti..sau care vin la 2 noptea la tine acasa si se certa cu ma-ta pt cum te trateaza...care risca,se implica si dau totul..Niciodata n-o sa pot sa le multumesc pt tot...datorita lor sunt inca aici si stiu ca merita sa lupta...concluzia e ca desi punand-mi viata intr-o ecuatie rezulta ca sunt produsul dintr-un idiot si o necunoscuta ,merita sa lupt..si va fut in gura pe toti care imi critica starea si care sustin ca-mi sunt "prieteni"..scutiti-ma ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu