un pamflet alături de ai mei=))

ua ..traiesc mă:))..n-am my postat nici un kkt pe blog-ul ăst' pt că nu simţeam nevoia..jajaja...crezi că sunt o domnişoara bogată,superbă,cu o sută şaiş' de mii de admiratori,care defilează in toate cluburile de fiţze ale capitalei,pe care o aşteapta bolidul la scara,care o arde pe şampanie de douj'de milioane şi gin cu lămâie,care se prajeşte in solare (am menţionat ,nu in cuptor),care are card de ăl pizdos şi nu trebuie să-şi fută mansarda,care nu simte când toţi din jur o fut?helăăăăăăuuuuuuuuuuu ..what the fuck?nu e nici un episod din MONI ŞI IRI  on sejur :))))))sunt eu....Larisa şi bo$ii...stai,ca 'nu ne pare bine'......azi nu abordăm  nici un subiect tabu despre gayy care vor sa adopte copii,sau transexualii sau plm oricine.....am eu asa un feeling câcăcios că in urma tuturor suferinţelor asteah..o sa o ardem şi noi pe plajile luxuriante nu luxoase ale Miamiului ,şi o să ne bălăcim în apele turquise şi o să plonjăm în hamace şi după o tonifiere la solon or să-mi integrez bucile printre razele UV ..aviz:şi ele trebuie să fie de fiţe...şi o sa  bem cocktail-ul cel mai rafinat şi seara o să o ardem in cluburi cu Bote şi după mergem la turci...să ne răsfătăm trupuşoarele in băile ăl a lor unice......doame.....de vis mă....=))))))ziceţi voi nu e mirabolant$$?:)))))mă rog sarcasmul nostru depaşeşte orice criză mondială...şi pt a câştiga cv bănuţi ,ţin să atenţionez interesaţii că dăm cele mai frumoase vacanţe -prin telepatie luând legatura cu ele-totul la promoţionalul preţ de  ..pt mai multe detalii sunaţi la numărul de telefon 0906-760.782 sună acum şi te vei convinge!CU NOI FANTEZIILE TALE DEVIN REALITATE=))ÎN gama noastră foarte variată găsiţi:
SRSilvia:Liber-profesionistă cu experienţă in artele culinare ,doresc să cunosc domn generoşi şi pofticioşi!
SRAmelia:Picolita,săgetător,imi place să ne jucăm ...jocul preferat:SARMALA..cand fufu:orezul trebuie să intre in fofo :varza..nopţi albe alături de mine....sex ore la viteză..sună-mă sunt fierbinteeeee.....
SrMari:studentă,cea mai sexy din micul Parris vien avec moi pour .............je suis ver$ată şi abilă ...NONSTOP.SUNĂ-MĂ
SRPicolina:sunt o nimfomană ,păsărica mea umedă  asteapta palosul tău gros.=))))..ofer un preludiu de sex oral....numai vinoooooo.....=))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu