game over

o alta zi de kkt....defapt viata mea se afla intr-o monotonie nesfarsita..m-am saturat sa ma simt obosita,trista..dezamagita..m-am saturat sa am zilnic acest meniu dezgustator..ma uit in jur si raman tot mai dezamagita..toti sunteti la fel moa'..nu sustin ca eu as fi o perfecta cazuta din cer...dar..ma rog.....toti care ma cunosc stiu ca sunt o persoana problematica tocmai pt tipul meu de om..de-a lungul vietii m-am confruntrat cu nedreptate,tocmai pt ca eram directa..auzi prefer sa-ti zic verde-n fata decat sa fiu o pupincurista si sa vin si :"oaaaa fata ,ce bine-ti vine asta..esti divina" si pe ailalta parte :"ati vazut ce si-a pus pe ea,gosh ce ditamai suncile pe ea"..nu,ma abtin...si uite asa provoci un lant de probleme..tocmai pt ca esti sincer...si iti place sa spui totul verde-n fata..ramaneti voi la ale voastre..prefer sa fiu o "increzuta"[daca asa sunt privita,tocmai pt ca sunt directa],decat sa fiu o cinica..deh....e 10 fara ceva...as vrea sa ma pun in patul meu mare.....sa-l iau pe criss cu mine..sa dau muzica la maxim ca daca nu asta trezeste toti vecini la cum toarce,si sa fiu cuprinsa de un somn etern..dar nu se prea poate,sunt contra timp:|..urasc matematica,urasc chimia,urasc orasul asta plin de cocalari,urasc liceul asta.....urasc tot ce e in jurul meu...zilnic imi merge la fel de prost...poa' sa-mi zica si mie cineva dupa ce criteriu se orienteaza D-zeu cand imparte fericirea?de ce unuii au tot,iar altii nimic?se presupune ca El e bun,nu?trebuie sa invat..asta imi impun zilnic...cica doar daca ai carte,ai parte?hai ma,ma lasi?nu vezi ca facem 2 3 facultati si la noi toti sunt someri..si o tipa cu 4 clase merge la italieni,sa stearga mosi la fund si i-a peste 500 de euro....atunci pt ce?azi daca nu esti iubita lu fii'su lu pula mea de politician cu influente esti n nimic..fii sigur ca nu or sa te iubeasca ai' de sus daca esti un vagabont care se adaposteste intr-un tomberon ruginit..nici n-or sa te atinga..nici n-or sa li se rupa o particica din inima..lor li se scoala pula doar cand incaseaza sumele alea fabuloase pe care altii nu le vor avea intr-o viata..si al de unde?de la noi ma..las ca dam..ca avem de unde....sa se rasfete domnii..pai cum altfel?na poftim..vacante de fitze pe insulele cu apele acelea turquoise.....vorba ceea:"BANII fac pamantul sa se-nvarta si toata lumea vrea sa ploua cu valuta ,dar nu se intampla".....deci bucurati-va de ceea ce aveti,scumpa voastra tara,ROMANIA..nu traiti bine moa?rusine Base,asa ne-ai promis..las' ca peste 5 ani,cand va trebui sa votam or sa vina ei iar cu lista de posibilitati nemarginite care or sa ne faca fericiti....daca nu murim de foame pan' atunci..[.........................]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu